31032013/978_sarunām_____________ārā vēl ir sasalis, bedrītes kasīt šeit...
Ja nu kādam ir ko teikt, tad —
kolēģi, lūdzu, čatosim, apsveiksimies un strīdēsimies šeit; zem dzejoļiem runāsim tikai par konkrēto tekstu.
Priecīgas Lieldienas!!!!
Piezīme par atklātām diskusijām:
No OHO Noteikumiem:
9. Izmantojot oHo.lv aizliegts nosūtīt un/vai publicēt:
[..]
9.4. materiālus, kuriem piemīt komerciāla rakstura īpašības bez saskaņošanas ar oHo.lv administrāciju.
Jautājums: vai citu resursu nesaskaņota reklamēšana būtu uzskatāma par atklātu diskusiju?
RK — it kā juridiski izglītotajam lietotājam [ja vien konts nav parasta pasaciņa].
32.03.2013.
Viedokļi par dzejoli |
lapsu_aacis |
2013-03-31 18:25 |
-iSpaliidziiKs lops buudams, iSkaŠ 77 bedriites unj pie katras aCtaaj kraajkasiiti-
a ko?! bezmaksas sierjs tikai peljuslazdaa irj!
:D |
klusaisMiileetaajs |
2013-03-31 20:27 |
Izskatās, ka pašai vien tās bedrītes būs jāaizpilda. :D |
jeep2 |
2013-03-31 22:11 |
dziivaa dzeja - vai tieshaam nav saprotams ,ka dzeja izraisa gan paardomas ,gan sarunads ,gan adsociaacijas ,gan atminjas , nezheeliigi ir ieraadiit vietu ,kur sarunaaties atrauti no dzejolja ,,,, ja dzejolis kaadam pacelj uz augshu kaadas atminjas vai izjuutas ,vai tas nav labaakais dzejas darba rezultaats? |
lapsu_aacis |
2013-04-01 00:50 |
ja iSSkatas, vajag biezhaak gjeimi mazgaat. |
lapsu_aacis |
2013-04-01 00:50 |
a ja nepaliiC, laiks paariet uz stipraakaam aceneem. |
klusaisMiileetaajs |
2013-04-01 09:22 |
Jā, jeep2 atkal pilnīga taisnība! |
Redkoleegjija |
2013-04-01 09:51 |
virbams [visi komentāri] 2013-04-01 09:38
del by 338494 Visi, kas pazīst mani pateiks, ka Valdis Freimantāls ir demogrāfiskās un kultūras
programas "Namejs" autors. Latvijas Kultūras Hronikas dibinātājs un režisors. Pirmā
antīko automobīļu kluba dibinātājs PSRS sabiedriskajā telpā un AAK pirmais prezidents
- 4,5 gadus pirms Viktora Kulberga. Pasaules latviešu kultūras centra dibinātājs
1996. gadā, tā ekonomiskās un juridiskās darba grupas vadītājs (kantoris bloķeja un
paralizēja PLKC darbību Leopolda Ozoliņa vadībā, jo atkal vajadzēja slēpt, maskēt no
sabiedrības kolektīvās analītikas vidi. Kantoris baidās no atklātības un vienādiem
spēles noteikumiem priekš visiem! Noželojamā ērču sērga iznīcina Latvijas kultūras
tradīcijas, nograuž visas lapiņas mūsu dvēseļu koptajam stādam. Tā 1940. gadā
kantoris varmācīgi likvidēja visus kolektīvās analītikas centrus Latvijā, vienkārši
nogalinot un spīdzinot tūkstošim latviešu, kuri bija aktīvi piedalījušies latviešu
biedrību darbā. Pēc visu latviešu biedrību iznīcināšanas 1940. gadā, čekistu
uzraudzībā visur latviešu biedrību vietā izvietoja kultūras namus,lai komunistu
atlasīto kantora ērču sugu izbārstītu mūsu kolektīvās analītikas tradicionālo centru
|
Redkoleegjija |
2013-04-01 09:52 |
virbams [visi komentāri] 2013-04-01 09:38
del by 338494 [..]
- latviešu biedrību vietās. Privileģētās kantora ērces, visos tumšās deģenerātu varas
laikos vadīja ikvienu sabiedriski nozīmīgu pasākumu, uzraugot, lai atklāta,
analītiska diskusija nenotiktu. Lai nodrošinātu atklātas diskusijas likvidēšanu jau
sākuma stadijā, pieaicināja družiņņikus, miliču... |
jeep2 |
2013-04-01 11:58 |
redkoleegjija ,...nu un ?:)))))))) veesture katram dziivaas dzejas lasiitaajam ir ik pa reiziei jaaatkaarto ......no dazhaadiem skatu punktiem...:))dusmaam ,vai iignuma nav vietas ,,, ka tik vesels un laimiigs cilveeks,tad nekas lieks nepielips |
straume22 |
2013-04-01 12:04 |
(negriP kasīt bedrīti, nagi salst),(aisdomājS, ja kas izkasa, lai pado ziņu),(vēlāk apskatīs kāC izskaC bedrītei) |
Redkoleegjija |
2013-04-01 12:25 |
virbams [visi komentāri] 2013-04-01 12:17
del by Rekoleegjija s un kvalificētus "psihiatrus". 1992.gadā, balstoties uz AP lēmumu atzīt par
spēkāneesošu no izdošanas brīža Blaua pavēli slēgt Rīgas Latviešu Biedrību 1940.gadā
un nodot Rīgas Latviešu Biedrības namu PSRS bruņotajiem spēkiem ,Rīgas Latviešu
Biedrības 18.jūlija pilnsapulcē pieņēma lēmumu pilnībā atjaunot Rīgas Latviešu
Biedrības darbību pēc tās likumīgajiem 1938. gada statūtiem. Tā atjaunoja brīvās
kolektīvās analītikas tradicijas Latvijā! Bet ne uz ilgu laiku. Tikai sešus mēnešus
RLB darbojās atbilstoši likumīgajiem biedrības statūtiem. Kantora ērcēm tas nebija
pieņemams, un 1993.gada 18.februāra naktī varas amatpersonu norīkots, AP deputāts
J.Gulbis vadīja operāciju Rigas Latviešu Biedrības iznīcināšana. 30 cilvēki,bruņoti
ķēdēm un armatūras stieņiem, iebruka Māmuļā un iznīcināja visus biedrības
dokumentus.Kriminālnoziedzniekiem vara piešķira pirmās nakts tiesības,kuras pilnā
apjomā tie izmantoja.Katrs garīgais kroplis laupīja un demolēja visu pēc kārtas.
Nesmādēja ne Rozentālus,ne Tīdemaņus,ne Miesniekus, E.Kalniņus, vai Pauļuku.
|
Redkoleegjija |
2013-04-01 12:26 |
virbams [visi komentāri] 2013-04-01 12:17
del by Rekoleegjija [..]
Izdzimteņiem noderēja arī Tibetas budas zeltītās bronzas statuete, par kuru zinātājs
labprāt noskaitītu desmitiem tūkstošu dolāru.Nevar nepieminēt par Latvijas pirmā
prezidenta Jāņa Čakstes krūšutēlu metaloplastikas tehnikā, ko barbari spārdīja kājām
un apgānīja. Šajā naktī viss bija atļauts! (Sākuma cena šim unikālajam nacionālās
kultūras piemineklim lēšama simtos tūkstošos ). Es izveidoju ... |
Redkoleegjija |
2013-04-01 12:38 |
virbams [visi komentāri] 2013-04-01 12:35
del by Redkoleegjija
Jāņa Čakstes memoriālu Rīgas Latviešu biedrībā. Kur vienmēr bija svaigi ziedi un
svinīga, atbilstoša gaisotne. Latvijas Daudzbērnu ģimeņu biedrību izveidoju
1987.gadā. Kopā ar E. Eisaku panācam db ģimenēm iespēju nopirkt pārtiku personālo
pensionāru specveikalos reizi nedēļā. Tas kantora parazītiem bija manas demogrāfiskās
un kultūras programas nepatīkams pārsteigums. Ierasto, diktēto kārtību sāka jaukt
kolektīvas analītikas sākums Latvijā. |
lapsu_aacis |
2013-04-01 13:21 |
:D :D :D !!! WTF?! :DD :DDDD !!! :DDD
trollim diareja?!
dzeesiet tak laukaa shito purjgu! prieksh histoorijas annaaleem irj DGa domaata. reku pushmucaanC jau kurjio gadu savus paranoidaalos piedziivojumus arj iSekotaajiem tuej kopee unj raksta! i neko. aplejas arj benDZiinu londonas skveeraa, sho sashnjoree, iznaak unj akal raksta!
kadas shitam probleemas?! |
klusaisMiileetaajs |
2013-04-01 13:36 |
Virbams ļoti interesantus faktus uzrāda, un man absolūti nav nekas pret tos palasīt komentāros zem jebkura dzejoļa. Ja negribēsies lasīt vai būs vienkārši slinkums, aprobežošos ar to baudu, ko guvu, izlasot konkrēto dzejas darbu. Ne jau komentāru dēļ dzīvas dzejas lapa pastāv. Es tā domāju, un, manis pēc, runātgribētāji lai kaut pasaules revolūciju te organizē!
Bet lapsai jau viss uz pasaules un arī pati sev viņai šķiet viena liela purga. :))) |
lapsu_aacis |
2013-04-01 13:53 |
mii(Z)leetaj man teU atgaadinaat, kaa administraacija tevi no apollo izlidinaaja arj celi pakaljaa parj trolleeshanu?!
tu tagad ohujaa gribi liidziigu `revoluuciju` sarikot?!
moŠ tad oho kunKam sekot apollo piemeeram labaak, koa?!
|
lapsu_aacis |
2013-04-01 13:54 |
p.s. man buutu dzilji pei vienas vietas, kurj shitais psihs izpauzhas, kameer jams nepiedirsii man ne PK, ne DG ne albumus. bet ja savu kuĻturi unj revoluucijas diareju jams nespeej savaakjiit pat turj, es arj to saprotu tikai sekojosho: trollis arii tanzaanijaa = trollis.
unj punkC unj enter!
|
DDT |
2013-04-01 14:27 |
[ atceros, ka pirms kāda laiciņa, kad Dzdz uzradās ņekijs virbams, es vilku paralēles ar dambabam sarakstē... rādas, ka nebūšu diži kļudījies] |
lapsu_aacis |
2013-04-01 14:34 |
paakji, man ar tas paC ienaaca praataa, kad ieraudziiju, ko shams manaa profailja perifeerijaa sadeejis... :D |
virbams |
2013-04-01 16:42 |
Paldies redkolēģijai par publicēto komentāru daļu! Viss ir tīra patiesība! Ludzu publicēt visus manus komentārus, ko dzēsat no "Akadēmiķa Sakuras". Sevišķi par Rīgas Latviešu Biedrības Bērnu un kultūras aizsardzības komisijas izveidošanu un tās vadīšanu no 18.jūlija 1992.gada līdz 18.februāra naktij 1993.gadā, kad Rīgas Latviešu Biedrība likumīgi darbojās savā RLB namā Rīgā Merķeļa ielā 13, atbilstoši tās likumīgajie statūtiem, kuri reģistrēti Sabiedrisko Lietu Ministrijā 1938.gadā. |
Attēloti tikai pirmie 20 komentāri. Lai izlasītu pārējos komentārus,
lūdzu reģistrējies oHo.lv
|
Komentēt šo dzejoli
Vēlies komentēt šo dzejoli?
|
|