Viedokļi par dzejoli |
straume22 |
2009-03-30 11:49 |
Susurlacic tu vienmēr kaut kur ielien.Tu ko cūkas sāki audzēt?Smags tak darbs, nekādas atdeves- tu bez prāta,bet šai kaut ko pagrauzt. Un nevajaga katrai cūkai kārt makaronus uz ausīm-sivēns, sivēns.Pamotrosiš i brosiš. |
ija9 |
2009-03-30 12:13 |
Pārsmējos ne pa jokam:)))) |
Naktsvijole_es |
2009-03-30 12:22 |
DDD...daiļi cūkots...:)) |
Vejslota |
2009-03-30 12:41 |
Es nezinu, neesmu redzējusi,- var jau būt, ka cūkām pietiek tikai ar skūpstiem, lai rastos sivēni... :)) |
susurlacic |
2009-03-30 13:10 |
Vējslot, tu tak negribēsi , lai dzeja būtu naturāla ??:) |
Vejslota |
2009-03-30 13:14 |
Protams, ka nē! Tai jābūt ir vismaz šitik kulturālai! :P :))) |
ZARNU_MAISS |
2009-03-30 14:44 |
Ja aizgalda tīra,tad pārguli arī. |
straume22 |
2009-03-30 14:46 |
Pomotrosit i brosit. |
susurlacic |
2009-03-30 16:17 |
Vai straume šo pašu nevaR IZTEIKT LATVISKI --:):) |
straume22 |
2009-03-30 16:27 |
Varu. Bet TS varētu piedāvāt labāku variantu.
Labi. Reiz sen senos laikos,jūrnieki iebraucot ostās, gājuši uz ballēm, piestātnes ostu ir bijis
daudz, meiteņu skaistu arī.Tā radās vārdiņš jūrniekojās.(Jūrnieki tātad niekojās)Pajūrniekojas ar meiteni un aizpeld neitrālajos ūdeņos.Tātad tā meitene vairs to jūrnieku neredzēs. Un viņa jutās pamesta.Tātad pajūrniekosies un pametīs. Pārnestā nozīmē to aktu var veikt ar jebkuru skaistāku cūku, kuru tu gribi skūpstīt un soli tai sivēnu . |
Plaanpraatinjsh |
2009-03-30 16:30 |
Dari visu to ātrāk,lai uz Ziemassvētkiem ir bekoniņš ko nokaut.:) |
assortina |
2009-03-30 20:37 |
Šitais krīzes laikos bekoniņam zelta vērtība!! :)) |
klusaisMiileetaajs |
2009-03-30 20:41 |
Dzirdēju, ka šopavasar esot sivēnu deficīts. Tas nav uz labu. |
ehidna |
2009-03-31 12:52 |
Vienreiz jau Susurs līda pie cūkas pēc pupa un pupiņzupas!:)Ak tagad pat uz kāzām sataisījies?Labi,labi!:)))) |
mazaa_burve |
2009-03-31 14:44 |
Nemaz i nezināju, ka sivēni rodas tikai no skūpstiem... :o |
pidulis |
2009-03-31 21:36 |
Kaut kāds bezjēdzīgs stulbums, kuru analizēt pat nenesās prāts! |